جلسه کمیته اجرایی کارگروه فناوری اطلاعات استان یزد برگزار شد


جلسه کمیته اجرایی کارگروه فناوری اطلاعات استان به ریاست مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری و با حضور اعضای این کمیته در محل دفتر فناوری اطلاعات استانداری یزد برگزار شد.
"محمد علی پور روستایی" در این جلسه در خصوص شاخص ها، اهداف عمومی و اختصاصی برنامه پنجم در حوزه فناوری اطلاعات توضیحاتی را ارائه نمود و افزود: در پیش نویس این برنامه، تاکید ویژه بر بخش فناوری اطلاعات در تمام بخش ها به صورت متوازن انجام شده و در هر بخش یک حکم و یا دو حکم را در امر توسعه فناوری اطلاعات خواهد داشت.
وی اعلام کرد: برای اولین بار شاخص های ملی در امر آموزش الکترونیک، دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک و سلامت الکترونیک تدوین خواهد شد و این شاخص ها تکالیف این برنامه جهت ارزیابی دستگاهها خواهد بود.
مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری با بیان اینکه در پیش نویس احکام طرح  تحول اقتصادی بیشترین توجه به بخش فناوری اطلاعات شده است، اظهار امیدواری نمود که قابلیت های فناوری اطلاعات می تواند تحولی در نظام های اجرایی و خدمت رسانی در کشور باشد.
در این جلسه با ارزیابی خدمات دستگاه های اجرایی استان در امر توسعه فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک در سال 87 در خصوص اعتبارات فناوری اطلاعات سال 88 بحث و تبادل نظر بعمل آمد.





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا